PRIGOVORI, REKLAMACIJE I POVRATI BORZA GRUPA d.o.o.

PRIGOVORI, REKLAMACIJE I POVRATI

Prigovori

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac može svoje pisane prigovore poslati elektronskom poštom na: info@borzagrupa.hr. Na sve primjedbe i prigovore ćemo odgovoriti u roku od maksimalno 15 dana.

Posebnom odredbom Europske Unije, od 15.02.2016. sve države članice Europske Unije mogu riješiti sve sporove vezane za online kupovinu putem ODR (Online Dispute Resolution) platforme. Pritužbu je moguće podnijeti na jedan od 23 jezika Europske Unije, ODR platformi možete pristupiti ovdje.Podnošenje pritužbe je besplatno, a na rješavanju spora radit će neko od odabranih tijela za rješavanje sporova. Trenutno u RH ne postoji takvo tijelo, no pritužbu je moguće podnijeti i na hrvatskom jeziku, a hrvatskim potrošačima će biti dodijeljeno neko tijelo iz druge zemlje. Iako je podnošenje pritužbe besplatno, tijelo za rješavanje sporova može tražiti da plate naknadu ako pristane obrađivati vaš predmet.    

Reklamacije 

Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Ako prilikom prve uporabe ustanovite da je proizvod neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate  na e-mail: info@borzagrupa.hr ili telefonski na +385 (0)20 642 370. Poželjno je da pripremite detalje narudžbe da možemo zaprimiti reklamaciju. U najkraćem mogućem roku ćemo vam javiti može li se proizvod zamijeniti za novi ili će se za proizvod vratiti novac.    

Povrati

Prilikom povrata na vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja proizvod i vraća na našu adresu. Bitno je da se povrat vrši u istoj ambalaži u kojoj ste proizvod i zaprimili. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat će biti odrađen unutar 2-3 radna dana, a najkasnije do 15 dana.